sobota, 6 września 2014

Reebok Style

Nie szata zdobi człowieka - zgoda!
Ale skoro ćwiczymy, wylewamy z siebie siódme poty na treningach, walczymy ze słabościami...wnętrze już jest. Więc nie ma w tym nic złego, że chcemy wyglądać i czuć się dobrze na treningu. Nie mam na myśli pełnego makeup'u =P
Dziś w roli głównej Reebok i kilka modowych i modnych odsłon.

Reebok CrossFit Performance Boardshort W


Filozofia marki oparta jest na zaangażowaniu w rozwój produktów, które będą towarzyszyć ludziom każdego dnia – w domu, pracy i po godzinach. Połączenie kreatywności z kunsztem sprawia, że produkty Reebok cieszą się niegasnącą popularnością i nic nie wskazuje na to, że w przyszłości miałoby się to zmienić.

I tak jest! Przykład - kurtka
Reebok ONE Series Woven Jacket

 


Niby nic, a jednak...
Bardzo lekka, tak na prawdę mega lekka, nie czujesz, że ją masz. Jednocześnie fajnie przylega do ciała, więc nie przeszkadza, nie krępuje ruchów. Na bieganie, trening na świeżym powietrzu idealna. Design też im wyszedł - 1/3 pleców to siatka, co świetnie wygląda. Moro w morskim kolorze - pasuje do wszystkiego! Godna polecenia =)

Czas na buty, o które pytają chyba wszyscy. I wcale mnie to nie dziwi, są boooooskie!!!

Przedstawiam Państwu WOMEN RUNNING SHOES REEBOK ONE GUIDE! (nie, nie assics'y =P)



Love is in the air ;)

Po pierwsze wygoda - wygodne! Biega się idealnie. Po każdej powierzchni. Nie wiem czy w każdą pogodę, bo jednak w deszczowe dni trochę mi ich szkoda. Wszystkie zaawansowane technologie, które eksperci ukryli w butach widać się sprawdzają. Stopa oddycha, okładziny ją wspierają, coś tłumi wstrząsy, coś jest elastyczne tak jak powinno, mobilność, wsparcie wszystko jest ;)

A ten kolor!!! Hipnotajzin!!!
No powiedzcie sami... połączenie kolorów to istna tęcza plus odblaski na przodzie - biegając wieczorem prawie oświetlają mi drogę!

Na sali treningowej tez przetestowane. Bieg, fitness, siłownia - pasują do wszystkiego. Kolorem też. Zakładając czarny outfit, rozświetlimy nimi nasz look. Łącząc z kolorem dopasujemy każdy szczegół. Color power!!!














Mówiłam, że buty i kurtka pasują do wszystkiego.




Z Reebok'owych butów posiadam w szafie REEBOK Sublite Duo Flow W.
Ładne i wygodne. Na razie biegałam w nich raz, prowadziłam kilka zajęć fitness, byłam na dłuuugim spacerze i jak widać na załączonym obrazku przeżyły też wspinaczkę i trening funkcjonalny. Nic nie uwiera, miękko się biega, kolor też mi pasuje. Piątka z plusem (plus za różowe sznurówki). 









Moim skromnym zdaniem, buty spokojnie można założyć do jeansów i w połączeniu z koszulka, czuć się wygodnie na spacerze.
Sznurówki, za których kolor buty dostały plus łączą się idealnie z różowa obwódką logo na koszulce (zdjęcie wyżej). Zeberka dodaje zwierzęcy akcent, więc można włączyć beast mode i ruszać na spacer!





Mówisz Reebok myślisz CrossFit! Gama ubrań do crossfitu - mega! Ja już robię listę.
Reebok CrossFit Performance Boardshort W

Na razie mam spodenki, ale poluję już na koszulkę.




















Cupcake and Kettlebell Graphic Tank



















Starczy tej szafy, zakładam zestaw treningowy i lecę. Pobiegać, poćwiczyć siłowo...zobaczę. Dziś Reebok rulezzz, ale remember...




2 komentarze:

  1. kolorowe reeboki sa piekne <3 nie moge oderwac od nich oczu, chyba Cie zabije hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka tych butów jest powalająca :D Już dawno wpadły mi w oko :)
    Jednak bardzo zainteresowały mnie też Sublite Duo Flow W. Przynajmniej wizualnie świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń