piątek, 7 lutego 2014

Można Aniu ? Można !!

Kolejna motywacja z cyklu: Można? MOŻNA!

Na zdjęciu Anna : HEJ JESTEM MAMĄ TRÓJKI DZIECI ĆWICZĘ Z EWĄ CHODAKOWSKĄ JUŻ OD ROKU !!! TO BYŁ NAPRAWDĘ PIĘKNY ROK:).. NIE BYŁO ŁATWO ...ALE JAK WIDAĆ WARTOOO!!!

Kiedyś Ania napisała do mnie: '...zainspirowałaś mnie TYYYY po prostu podziwiam Cie i obserwuję non stop ,co wrzucasz na fb...podtrzymujesz mnie na duchu i porywasz w wir treningów jednym słowem dajesz SIŁE!!!! i nie pozwalasz zwątpić:))) dzięki Kasiu...'.
Bardzo mi miło, takie słowa potrafią dodać skrzydeł. Potem Ania wysłała zdjęcie swojej metamorfozy. Zrobiłam wielkie oczy. Pokłony i szacunek. Za pracę, za wytrwałość w dążeniu do celu. Zdjęcie z lewej strony robione było ok. 6 miesięcy temu, po prawej aktualne. Dziś wymieniłyśmy kilka zdań. I co mi się spodobało to, to, że Ania nie tylko przeszła metamorfozę ciała... '...ja też się wkręciłam... tak dla siebie :))) jedyna w sumie rzecz którą robię dla siebie...i naprawdę kocham to!!! nawet stałam się lepsza dla ludzi i inaczej postrzegam świat ,to jest piękne!'
 
Aniu, gratulujemy!!! Jesteś inspiracją i dowodem, dla nas, dla innych, że można!



1 komentarz: