czwartek, 30 stycznia 2014

A dzisiaj Sandra ...

Tak jak napisałyśmy na fanpage - otwieramy nowy dział. Czy się utrzyma, zależny tylko od Was :) My mamy nadzieję, że się utrzyma - w końcu to ma być miejsce wzajemnej motywacji i wsparcia ! 

Poniżej przedstawiamy przemianę Sandry, która postanowiła się z nami ją podzielić. Zdjęcie udostępniamy za jej zgodą.

"Zawsze byłam szczupła, nie miałam skłonności do tycia, chciałam z tego skorzystać i się wyrzeźbić. Pierwsze zdjęcie 55 kg, zawsze trzymałam się tej wagi, zdjęcie drugie: 58kg. Przytyłam dzięki mięśniom i wcale nad tym nie ubolewam. Jestem w połowie drogi do osiągnięcia celu (nie chce oczywiście przesadzić). Może większości nie podobają się umięśnione dziewczyny, ale dla mnie to oznaka siły i zdrowia.

Czas przemiany około: 3 miesiące.

Trening: na początku zajęcia fitness, dodatkowo biegałam, ale to dzięki siłowni i zajęciom crossfitu (poziom podstawowy) nabrałam mięśni. Siłownia - na maszynach i wolnych ciężarach." 



Sandrze dziękujemy za prezentację i gratulujemy sukcesów !

Każda taka przemiana to motywacja dla kolejnej osoby ... Może być nas więcej !

Podziel się z nami swoją przemianą, Ty też możesz być dla kogoś wzorem !!! Prześlij do nas swoje zdjęcia, krótki opis przemiany i stosowanego treningu - zapraszamy !

I tym postem otwieramy nowy dział - WASZE PRZEMIANY !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz