wtorek, 20 maja 2014

Fit motywacje - POŚLADKI w roli głównej !

 Zacznę znalezioną Odą do pośladków ... :)

 


"Madziu powiem ci to wprost
Tu nie chodzi o twój wzrost

Gdyż twój tyłek tak uroczy
Że od razu wpadł mi w oczy

Jakież jędrne twe pośladki
Jakiż twój tyłeczek gładki        

Jakiż kształt o dziś posiada      
Źle mówiłem, słowom biada

On jest taki doskonały
Jakiż on jest piękny cały

Łączy śliczne się w całości
Moja Madziu daj litości

Powiedz słowo które pragnę
A mój umysł dzisiaj nagnę

I nie powiem nic już źle
Bo naprawdę Kocham Cie."

- autor: Delikatny
(www.wiersze.kobieta.pl)


Właśnie - pośladki - temat rzeka ! Która z nas nie marzy o jędrnych, kształtnych, odstających pośladkach ... Nie znam takiej ! Skoro mowa o tym to doszła jeszcze jedna cecha pośladków, która mnie urzekła - mianowicie takie dołeczki ... 


Bella Falconi
Ewa Chodakowska
Skoro mam nowy cel - to pora zabrać się do roboty - dołeczek się sam nie zrobi :) 




Chicken Tuna
Chicken Tuna
Panowie - również do roboty !!! :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz