czwartek, 31 października 2013

Cukierek albo psikus ... a nie --> jednak kulka :)

Gosia:
A tak z okazji Halloween może przepis na zdrowszy cukierek - a dokładnie kulkę :) Nie wiem już gdzie go odnalazłam - gdzieś w internecie w poszukiwaniu zdrowych przekąsek z płatków owsianych, które znajdują w mojej kuchni przeróżne zastosowanie.

Co potrzebujemy ?
- podstawa - płatki owsiane - 1 szklanka
- dodatek - płatki np. kokosowe - 2/3 szklanki
- siemię lniane - 1/2 szklanki
- masło orzechowe - 1/2 szklanki
- miód - 1/3 szklanki
- ekstrakt waniliowy – 1 łyżeczka

Co z czym ?
Wszystko razem miksujemy i formujemy kulki. Odstawiamy na 30 min do lodówki. Gotowe - smacznego !

2 komentarze:

  1. już zrobiłam, są super, zamias siemienia dodałam sezamu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna juz robie takie kulki, jednak proponuje zmielic siemie lniane w mlynku do kawy w celu uwolnienia kwasow omega 3, w przeciwnym razie nasz organizm nie bedzie w stanie tego strawic i wydalimy pestki w calosci. Ja dodaje do kulek pare lyzek proteiny (serwatka lub proteina z konopi) genialna i zdrowa przekaska.

    OdpowiedzUsuń