środa, 5 czerwca 2013

Szpilki Run The Night!

Kasia:
Od jakiegoś czasu na facebook'u moje koleżanki, jedna po drugiej zaczęły dołączać do wydarzenia 'She Runs The Night'. Słówko 'Run' od razu mi się spodobało, a w połączeniu z 'Night' mogło stworzyć ciekawe połączenie. I stworzyło. Weszłam na stronę przeczytałam - ZOSTAŃ GWIAZDĄ WIECZORU W WYJĄTKOWYM BIEGU. POBIEGNIJ DLA ZABAWY, PRZEZ ROZŚWIETLONE ULICE, PRZY DŹWIĘKACH MUZYKI, NA TRASIE PEŁNEJ NIESPODZIANEK....To coś dla mnie, więc nie myśląc długo zapisałam się. No dobra, trochę pomyślałam, bo na długą trasę nie jestem jeszcze gotowa. Przeczytałam 5km+ i już byłam zapisana =) Czytam dalej - ZAPROŚ DO BIEGU PRZYJACIÓŁKI - NIECH TA NOC BĘDZIE WASZA. Powiedziałam Gosi, ale niestety ze względu na odległość jaką ma do Warszawy nie może biec razem ze mną. Eh... pobiegnę w jednej szpilce ;)
Weszłam na stronę żeby dowiedzieć się więcej. Z każdym zdaniem utwierdzam się w przekonaniu, że dobrze zrobiłam. Trochę za późno dołączyłam i żałuję, że nie udało mi się uczestniczyć w treningach. Później wyjechałam, więc mój 'pakiet startowy' odebrałam dziś.


A oto FAQ, może ktoś jeszcze dołączy.  
Co to za impreza? To unikalna impreza dla kobiet, która odbywa się w różnej formie w wielu miastach na świecie. Bieg na 5 km będzie nie tylko okazją do sprawdzenia swoich możliwości, ale i do wspólnej zabawy poprzez odkrywanie niespodzianek na trasie i poza nią. Każda Uczestniczka SHE RUNS THE NIGHT będzie mogła 9 czerwca poczuć się wyjątkowo, zarówno podczas biegu, jak i w elitarnym miasteczku z atrakcjami, przygotowanym w strefie mety.
Jaki jest główny cel tej imprezy? SHE RUNS THE NIGHT ma być świętem biegaczek. Chcemy przenieść Uczestniczki imprezy w inny wymiar biegania i zaskoczyć, organizując specjalne wydarzenia w trakcie SHE RUNS THE NIGHT. 
Gdzie będzie się odbywać bieg? SHE RUNS THE NIGHT będzie odbywać się w Warszawie. Miejsce startu i mety, jak też miasteczko z atrakcjami dla Uczestniczek imprezy, umiejscowione będzie w Parku Fontann, na Skwerze im. I Dywizji Pancernej u zbiegu ulic: Boleść i Sanguszki w Warszawie.

Jak długo będę biegła, czy dam radę? Bieg SHE RUNS THE NIGHT rozgrywany jest na dystansie 5 km, jednak liczne niespodzianki mogą wydłużyć czas pokonania trasy. Początkująca biegaczka, w spokojnym tempie przebiegnie ją w około 40 minut. Limit na pokonanie całości trasy wynosi aż 90 minut. Spokojnie, dasz radę. Tego dnia nie martw się zbytnio tempem swojego biegu, liczy się dobra zabawa!
 
Kasia:
Miałam przebiec 5km, ale jeśli piszą: możesz pobiec regularne 5km lub wybrać przygodę i dać się zaskoczyć, to nie byłabym sobą gdybym nie wybrała opcji po słowie 'lub' ;) 

Co będzie się działo oprócz biegu w dniu 9 czerwca? SHE RUNS THE NIGHT to nie tylko bieg na 5 km, ale również wielkie święto aktywnych kobiet, które 9 czerwca już z od godziny 15.00 zaproszone są do miasteczka z atrakcjami w Parku Fontann. Na Uczestniczki imprezy czeka między innymi strefa relaksu, koncert oraz inne niespodzianki przygotowane przez Partnerów.
O której zaczyna się i kończy bieg? Sam bieg rozpoczyna się o godzinie 21.00. Jednak wcześniej Uczestniczki SHE RUNS THE NIGHT wezmą udział we wspólnej energetycznej rozgrzewce i zostaną przeprowadzone na miejsce startu, znajdujące się w bezpośredniej biskości Parku Fontann. Po biegu wszystkie Uczestniczki będą mogły skorzystać z licznych atrakcji. Koniec imprezy w Parku Fontann zaplanowany jest na godzinę 23.00.
Co muszę mieć ze sobą w dniu imprezy? Każda Uczestniczka powinna mieć w dniu imprezy SHE RUNS THE NIGHT otrzymane w pakiecie startowym elementy: koszulkę (w której należy pobiec); chip służący do elektronicznego pomiaru czasu (wpleciony w sznurowadła buta) oraz opaskę uprawiającą do wejścia na miejsce Imprezy (w dniu 9 czerwca w godzinach 15.00-23.00) oraz dowód osobisty.
 
Co czeka mnie na mecie biegu? Na mecie biegu każda Uczestniczka, która pokona trasę SHE RUNS THE NIGHT otrzyma napój, mały posiłek energetyczny oraz unikalny medalik na łańcuszku. Będzie też mogła wziąć udział w licznych atrakcjach przygotowanych w miasteczku SHE RUNS THE NIGHT.
Kasia:
Nie biegnę dla medalika, ale przyznam, że jestem gadżeciarą i już się cieszę na taką pamiątkę =) 
 
Ile osób będzie uczestniczyć w imprezie? Limit Uczestniczek SHE RUNS THE NIGHT wynosi 6000 osób. Same kobiety...
 
Kasia:
Oj, będzie się działo!
Kto biegnie z nami?

1 komentarz: