niedziela, 1 czerwca 2014

Karolina i jej przepis na sukces !

Karolina … kiedy przesłała swój brzuszek – szczerze – opadła mi szczęka ! Wzbudziła ogromny podziw, gdyż wiem ile musiała oddać siebie by osiągnąć taki wygląd. Jednocześnie stała się dla nas samych motywacją. Zdjęcia poszły na akcję „Nasze brzuchy” … BUM ! Ogromna ilość lików, słów podziwu, parę słów typu, że „przesadziła” . O gustach się nie dyskutuje dlatego pozostawiam to Wam do oceny. Pamiętajcie, że to co osiągnęła Karolina jest podyktowane ciężką, sumienną, regularną pracą i wytrwałością. Stąd pomysł na krótki wywiad z Karoliną, w końcu dla wielu jest motywacją ! 

Karolina – 32 lata, 4 letni uroczy synek, 174 cm wzrostu, 58 kg, wymiary 89-68-90. Zaczynam od danych liczbowych, żeby mi nie umknęły. To lecimy z krótką rozmową ... Dobrej lektury ! 


SnS : Witaj Kochana, cieszę się, że zgodziłaś się zamienić z nami parę słów. Na początek krótkie pytanie za 100 pkt … Jak się ze sobą czujesz ? 

Czuję się mega wspaniale :P choć ciągle mi mało :) :)

SnS:  Żeby się tak czuć, trzeba do tego dojść. Zacznijmy od początku. Co Cię skłoniło do zmiany ? I jaki był Twój „pakiet startowy” ?

W ciąży przytyłam tylko 8/9 kg ale w tamtym roku ,, popłynęłam z tematem'' :) i przybrałam ,, troszkę''. W pewnym momencie powiedziałam sobie dość !! Odgapiłam od Męża -Trenera / Piotr Nowotarski – Trener Osobisty / i tak to się zaczęło … pierwsza dieta, pierwszy spalacz ......




SnS: Mamy punkt wyjścia, zatem zaczynamy. Powiedz jak wygląda Twój plan treningowy na cały tydzień ? Masz trenera ?

Poniedziałek - nogi
Środa - góra i brzuch
Piątek -  pośladki, czasem brzuch
Dodatkowo na czczo aeroby 4 razy w tyg i aeroby po treniongu siłowym .....

Sns : Wiele osób marzy o tym zjawiskowym , płaskim, lekko zarysowanym brzuszku. Jakiś specjalny trening brzucha ? Z obciążeniem ?

Przede wszystkim dieta .... bez diety nie ma takich efektów szczególnie na brzuchu.....kilka serii podst ćwiczeń brzucha oraz maszyna !!!


SnS: Jak to się mówi 70 % dieta, 30 % ćwiczenia. Czy się z tym zgadasz ? 

Jak najbardziej ... po operacji w październiku przez 6 tyg stosowałam tylko dietę nie ćwiczyłam i potrafiłam utrzymać formę sprzed.






SnS: Twój przepis na sukces – ten dietetyczny. Jak wygląda Twoje odżywianie ?

1 - owsianka 50 gr cynamon banan białko
2/3/4/5/ - 100 gr kurczaka lub ryby, 50 ryzu, warzywa / brokuł / oliwa
6 - tuńczyk

Sns : Czyli codziennie to samo, zapewne w różnych odsłonach. Czy w czasie pierwszej redukcji posiłki wyglądały jak powyżej ?

Tak takie monotonne ale ważne ze działały rewelacyjnie.

SnS : Wiele osób tutaj się skrzywi – jak można jeść ciągle to samo ? 

Można. To kwestia samozaparcia. Ten sport to styl życia, nie można się do tego zmuszać .... tak ma być i tak musi być. Nie wyczekuje dnia kiedy zjem coś słodkiego itp.....nie myślę o tym.

SnS : Cheat meal – w jakiej formie i jak często ?

Może raz mi się zdarzyło ....

SnS: Czy zdarzają Ci się chwile słabości ? Pytam o słodycze ?

Raczej nie – silna wola : p baton proteinowy to chyba nie słodycze :)

SnS : To o odżywianiu wiemy wszystko. A czy w grę wchodzą suplementy ?

Tak oczywiście: bcaa , carbo, białko, kreatyna.




SnS : Jak reagują Twoi bliscy na to co robisz ? Mąż, synek ?

Dobrze – zawsze wspierali !!!!

SnS : Plany na najbliższy rok bo wiem, że będą starty. Dobrze, że rozmawiamy teraz – za rok o tej porze mogę się do Ciebie nie dopchać :)

Ha ha ha no chyba przesadzasz ale będę się starać zaskoczyć sama siebie :P Debiuty 2015, Mistrzostwa Śląska, może i Mistrzostwa Polski. Zobaczymy w jakim tempie pójdzie powrót do zdrowia po operacji...

SnS : Wiem, ze masz za sobą kontuzje. Czyli sport to nie tylko zdrowie ale i kontuzje.

Kontuzja to nieszczęśliwy wypadek a nie wina siłowni... niestety tak tez się zdarza....

SnS : Jak jest u Ciebie z motywacją ? Potrzebujesz jej ? Co byś radziła na początek wszystkim kobietkom pragnącym zmian ? Jak wytrwać ?

Motywacja dla mnie są moje efekty ....




SnS : Dobrze, to teraz szczerze – czy są takie dni kiedy wstajesz i mówisz „ nie chce mi się” i odpuszczasz trening ?
 

JAK żyje i ćwiczę nie było takiego dnia :) to jest PASJA moja czasem ćwiczę nawet za dużo …..  
SnS : Dlaczego siłownia a nie np. zumba ?
 
Zumba to w ogóle mnie nie kreci.....wytańczyłam się za młodu :P
Ja uwielbiam jak przez 3 dni po treningu boli mnie wszystko!!!!!

SnS:  Czyli trening siłowy jak najbardziej dla kobiet czego jesteś dowodem.
 

Jak najbardziej ! Nie trzeba się bać ciężarów :)

SnS: Czy masz jakieś inne pasje ? Bo z pewnością możemy mówić tutaj już o pasji.

Syn :)))) moja największa i najsłodsza ,,pasja''!!
Obróbka szkła.
Aranżacje wnętrz i stylizacje / moda. 

SnS : Na koniec może jakaś specjalna rada dla początkujących, którzy myślą, że wszystko da się zrobić „na zaraz”  ?

Nie można być ,, dopalonym ''. Ten sport nauczył mnie przede wszystkim cierpliwości obok samozaparcia …..wszystko i tak przyjdzie !!!! Czas upłynie a wszystko co robisz, robisz dla siebie. Nie musisz udowadniać nikomu nic !!!!!!

SnS: Dziękujemy ślicznie, za jakiś czas powtórzymy rozmowę. Karolina życzymy Ci szybkiego powrotu do zdrowia i realizacji wszystkich planów na najbliższy rok. Trzymamy kciuki i mam nadzieję, widzimy się na Debiutach 2015 ! 




Wszystkie zdjęcia są własnością Karoliny. Nie wyraża się zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i publikowanie bez jej zgody.


10 komentarzy:

  1. o WoW! z całego serca namawiam Karolinę do założenia bloga
    będę zaglądała i szukała porad
    bardzo chciałabym tak się rozbudować ale zdaję sobie sprawę, że w domu nie dam rady
    chciałabym też żeby ktoś rozpisał mi wszystko co i kiedy jeść, jak stosować suplementy bo w tej kwestii jestem zielona i po prostu jest tak wiele wiadomości w necie że nie wiem którymi się kierować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola znaczną część treningów wykonuje w domu z tego co wiem. Także jest szansa ! :)

      Usuń
  2. Gratulacje ! cudowne efekty. Bardzo chętnie poznałabym dokładny plan treningowy Karoliny i z jakim obciążeniem wykonuje poszczególne ćwiczenia np. squaty czy wykroki itp. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty pieknie, widzialam juz ja na innym blogu I zauwazylam to samo... Ta Pani miala mnostwo mieska na sobie juz przed ;) to tylko efekty dobrej redukcji, widac ze juz przed byla ladnie umiesniona szczegolnie dwojki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sylwetka super, piękny brzuch i nogi <3 ale po co carbo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod mega wrażeniem, świetny wywiad! taka sylwetka- masa wyrzeczeń - szacun! ;).Ja bym bardzo chciała wiedzieć w jakich porcjach Karolina przyjmuje bcaa i kreatynę oraz kiedy :) a także ile kcal przyjmowała Karolina i "co po redukcji?" jak dalej sobie poradzić z dietą i utrzymaniem sylwetki? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może postaram się o kolejny wywiadzik z Karoliną :)

      Usuń
  6. Super ciało. Też chciałabym wiedzieć jakie ćwiczenia Karolina wykonuje w domu. Karolina bierze teraz udział w konkursie, więc mona na nią głosować (codziennie można oddawać głos) https://www.facebook.com/potreningu/app_1530080747206338

    OdpowiedzUsuń