sobota, 24 maja 2014

Prawdziwe historie czyli fitness garderoba z Reebok !

Z życia wzięte czyli nic innego jak ubrania i kobiety, kobiety i ubrania. Wstajesz rano, otwierasz szafę pełną ubrań i z krzywą miną stwierdzasz - "nie mam się w co ubrać" ... :) 

Myślę, że to problem dość powszechny i wielu znany :) Ale dziś nie o ubraniu codziennym a tym treningowym ! Kolory, wzory i barwy niczym tęcza - istne zawirowanie jeśli chodzi o stroje fitness. Jest tego tyle, że gdybym miała nadążyć z kupowaniem wszystkiego co w danej chwili wychodzi musiałbym wygrać w totka i to od razu 6-kę ! Jednak nie byłabym też sobą, gdybym co jakiś czas nie uzupełniała fitness garderoby. Tym bardziej, że ćwicząc dużo, piorąc ubrania non stop wiadomo - zużywają się. W ostatnim czasie moją uwagę zwróciła kolekcja ubrań firmy Reebok. To nie tylko nowe kroje, zupełnie odświeżony styl ale i mega kolory ! I właśnie w ten sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką butów do treningu Reebok ZQUICK Tr.

Dla mnie buty do treningu są jedną z najważniejszych kwestii. Wiadomo - wygoda, odpowiednia amortyzacja, stabilizacja = trening na 100 % obrotach ! O samej budowie buta i innych właściwościach jeszcze napiszę jak sprawdzę je na treningach. Teraz się z nich cieszę - wiadomo jak nowe buty cieszą każdą kobietę, haha. Nie byłabym sobą jednak gdybym do tych butów nie dobrała pozostałej garderoby. 



Ten kolor mnie pozytywnie nastraja i aż sam prosi żebym szła na trening ! :) Długo nie musi prosić, zakładam i działam !

3 komentarze:

  1. Świetne są te buty, mam je w planie,bo akurat są mi potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w fazie testów, niedługo jakaś wzmianka kolejna będzie na pewno.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń