poniedziałek, 26 maja 2014

Nasze brzuszki - tydzień drugi !

Już drugi tydzień akcji nasze brzuszki zakończony ! Akcja cieszy mnie bardzo, bo dzięki niej sztywno trzymam się czystej miski :) Cheat meal jest raz w tygodniu i koniec ! Także jesteście dla nas motywacją. Każdy przesłany brzuszek przemawia do nas - "nie jedz słodyczy", "nie jedz słodyczy" ... Nie kończymy bo przecież tworzymy największą galerię brzuszków ! Pobijemy rekord :P

Dziewczyny jak wcześniej wspomniałam nie chodzi o samą rzeźbę i kostkę - chodzi nam o wzajemne wsparcie i motywację. Przecież każdy z nas jej potrzebuje. Patrząc na te brzuszki widzę ile osób ćwiczy, ile podjęło walkę ze sobą ! To piękne ! 

Brzuszki przybywajcie ... !! Bądź dla innych inspiracją !

Dołącz do nas : 


Zacznę od Karoliny, która wzbudziła w tym tygodniu największe emocje :)

Karolina - 32 lata, również szczęśliwa mama
- na czczo aeroby 4 razy w tyg i po treningu siłowym !
- trening siłowy - 3 razy/tydzień 


Karolina mimo kontuzji dzielnie ćwiczy dalej, także podwójne oklaski !
  
Aleksandra - no tak nie spytałam o wiek :) 
- crossfit - 5 x tyg od listopada z miesięczną przerwą


Maria - lat 22
- staż - 3 miesiące trening siłowy 4 razy w tygodniu plus aeroby.
- wcześniej treningi pływackie 

 

Anna
Mój przepis to chyba zdrowe uzależnienie, bo wysiłek fizyczny, endorfiny uzależniają:)
5 razy w tygodniu jeżdżę na rowerze do pracy + 3 razy w tygodniu trening siłowy + dieta.
Dieta oczywiście jest najważniejsza ale jednocześnie najtrudniejsza i trzeba mieć silną wolę, żeby wytrwać.


Maya, mama 2 pociech
- Orbitrek
- czasem krótkie treningi 10-cio minutowe



Tak przy okazji zapraszamy na stronę Mai 
https://www.facebook.com/mayafunny

Gosią - lat 20

- 1 zdjęcie wrzesień, 2 zdjęcie kwiecień
- ćwiczenia wzmacniające całe ciało (body shape, sztanga, zumba, pole dance, a ostatnio przewija się body art)



Marta, lat ukończone 35 - jak sama pisze "jedno młode i po cesarce"
- staż - aktywna od małego - tenis, taniec, trening siłowy i zajęcia grupowe
- w ostatnim czasie - pół roku - Ashtanga Yoga - 5 x tyg po godzince
- aeroby 3 x tyg też godzina
- zdrowe odżywianie



Dominika - lat 21.
- Pół roku czystej, zdrowej diety
- trening siłowy (od stycznia) 3x tyg
- aeroby (od listopada 2013). 3-4 x tyg
- Mam 10 cm mniej na wysokości pępka i 8 mniej w talii (80 -> 70 cm, 68 -> 60cm)



Wiktoria 
- 8 minute abs, legs, squats i abs z Mel B


Karolina
- przygodę z fitnessem rozpoczęłam 2 lata temu, oczywiście z Ewa Chodakowska Kavoukis oraz Agatą z blue sweatpants
- dochodzą do tego filmiki z youtube
- biegam 3,4 razy w tyg. dystanse 10-21km,
- ćwiczę 6x w tygodniu
- niestety droga do idealnego brzucha byłaby prostsza, gdyby słodycze przestały istnieć,ale no cóż to byłoby za łatwe:)



Jest nas coraz więcej ! Jeszcze troszkę uzbieramy i zrobimy ZLOT BRZUSZKÓW ! To byłaby impreza :P  Chcę tutaj podziękować wszystkim dziewczynom, które odważyły się przedstawić i pokazać swoje brzuszki. Tak jak mówiłam - Ty też możesz być motywacją dla innych. Ja dzięki Wam wczoraj w dzień cheat-meal  pochłonęłam mniej lodów niż zawsze :P To już coś ! Dziękuję !



 

3 komentarze:

  1. Yaay, mój brzusio ^^ Gratuluję wszystkim dziewczynom efektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest :) Tobie również gratulujemy ! :)

      Usuń
  2. Jest i mój! Motywują mnie takie wpisy do coraz lepszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń